Pages

Monday, 15 June 2015

misi pantang

assalamualaikum...

setiap kali oantang confuse pantang ni berapa hari. kalau kat kelantan omak biasa pantang 40 hari je biasanya. konon kalini nak pantang 44 hari. tp sekarang malas lahhh. cepat la habis pantang. kita pantang 40 hari jelah. ok misi dalam pantang adalah untukkkkk....



menggemukkan budak ni. hehe. ok tipu. katangness semasa baby runs in the blood katanya. so takyah nak misi2 sangat.walid semasa baby katang. besar kurus. ummi semasa baby tak katang, besar baru katang. muehehe.

-____-"

al fateeh biarlah dia mengkatangkan. ummi kene la mengkurus. penat dah aih jadi gemuk. 5 tahun dah pegang titlle si gemuk diet tak kurus-kurus. hopefully kali ni tak hangat-hangat taik ayam. walaupon progress kali ni slowwww dari biasa. tapi mungkin jugak sebab kali ni kenaikan berat tu banyak dari biasa kan. biasa masa hari last check up tak sampai pon 80. 76 masa maryam, 78 masa fateemah. dah tahniah 81 masa fateeh. masa maryam dan fateemah berjaya turunkan berat ke 68 masa habis pantang. ni pantang tinggal xsampai seminggu omak stuck dengan berat 70 lagi.

8 hari lepas bersalin.

32 hari lepas bersalin


persoalannya adalahhhh...

awat nampak makin gemuk???

kuajaq betul la cermin. (eh. tiba2 salahkan crmin)

huaaa..stress omak. stresss


rileks. susukan anak dulu

salah baju je tu. (tiba2 salahkan baju pulak)

8 comments:

Cik Jelita said...

baju tu salah.

magh farah said...

mintak2 salah baju la kan. haha ;p

eMMe said...

farah menten la...takde la demuk, sihat ek farah?

magh farah said...

sihat emme alhamdulillah..gemuk emmeeee. T_T

Zaila Mohamad said...

haaa rajin pong update belog...

akak misi kurus dah buang jauh-jauh, misi nak kaya plak, hahaha

magh farah said...

zaila muhammad, huhu..kaya boleh buat ape saja keyyyy kak ilaaa

YB Shehan said...

salah baju je tu. ekekeke

dorsett pink said...

Alhamdulillah.. baguslah selalu update blog