Pages

Thursday, 6 February 2014

Sedikit masa lagi

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum

Ade sikit lagi masa kat kampung ni. Rasa sayang plak nak tinggal kampung. Hehe. Mengada. Haritu diri sendiri jugak suuh husband belikan tiket cepat- cepat. Lama jugak kali ni dok dikampung. Macam tengah berpantang pulak. Tapi kali ni lagi best la kalau dalam pantang pergerakan dan pemakanan afalah terhaf. Pulak tu kali ni ayoh cik ngan ayoh mi dieorg dua-dua ade, senang la nak bergerak. Hihi

Boleh bayangkan bila balik kl nanti suasana dah lain. Sebab kerenah anak- anak dah lain bebeno. Dua-dua dah pandai menagih perhatian. Si kecik fateemah tu, kalau tengah tumpukan perhatian kat maryam mesti dia datang tarik-tarik rambut kakak doa ke, datang cubit ke. Boleh tahan!

So cabaran balik kl nanti kene seimbangkan perhatian, kene sama rata, supaya tiada yang berakhir jafi macam ummi, drama queen kekurangan kasih sayang. Hehehe








Gambar-gambar semalam di playground. Lepas hantar ucu pergi sekolah pergi playground kejap. Menggembirakan hati kakak dan adik

Astagfirullahalazim

posted from Bloggeroid

3 comments:

Fifi Nadhrah said...

comel 2 2 .. balik kampung sekejap memang tak puas.. selalu kalau fifi balik kampung.. mesti kene extend sehari dari palnning asal.. hihi..

Sudheer Yadav said...

He is so cute

Sudheer Yadav said...

very cute