Pages

Tuesday, 10 December 2013

oh my baby i love you

bismillahhirrahmanirrahim...assalamualaikum,

pukul 9, bapak budak-budak tak balik kerja lagi. budak-budak pon tak nak tido lagi. tapi buat hal masing-masing. so ummi pon buat hal ummi lah. hahaha.

maryam dok bercakap ditepi telinga ni. masa tak boleh cakap kau meratib bila laaaa anak nak cakap, bila laaa anak nak cakap, dah cakap ni. tak larat nak melayan. hahaha

adik, dok main botol ngan tudung botol. alahai senang nya mainan adik.  dia dah tido kejap tadi. ingat sampai pagi dah. tapi tadi kakak nya bising. bangun balik. ni kejap lagi nangis nak susu tido balik la ni.

lunch adik dan kakak. pasta goreng. ayam masak tomato

adik punya senang je. tumis bawang merah ngan putih, masuk ikan bilis yang disangai dan diblend halus, masuk sayur, masak sampai lembut. masuk air sikit, pasta yang direbus sikit. makan ngan telur hancur.




kakak dan kawan-kawan dia. cuti sekolah ni, ramai la kawan dia bersilih ganti. berkawan sehari dua, pastu kawan balik rumah. dia je tak balik-balik.

dia cakap "kakak lukis playground. ummi take picture pliss. kakak nak tunjuk walid"


walid balik kerja. dan anak-anak

muka focus fateemah memang khusyuk bebeno

kegembiraan ummi

walid cakap upah jaga anak-anak

hehehe

tq bie


buat hotel macam rumah sendiri. kikiki

astaghfirullahalazim

2 comments:

Nadia said...

wahhh actifry! me jellyyy!!

Mrs. NeuroOne said...

Salam perkenalan,

Wah idaman kalbu saya jugak... :p...

Husben beli online eh?