Pages

Wednesday, 11 December 2013

mahu yang lebih fresh?

bismillahirrahmanirrahim... assalamualaikum...

datang sini haritu ade buah oren penuh satu laci. sini setiap jumaat dia bagi buah free. sepanjang kahwin dengan suami, tak pernah nampak dia makan buah kalau tak kopek, hiris, hidang mata. jadi buah free tu dia buat koleksi laci. rezeki maryam la datang sini habiskan koleksi walid.

kalau makan oren ni, biasanya maryam isap-isap air je. kadang-kadang tu ade je elok dia makan. tapi kebanyakan masa memang dia isap air jelah. habis air sepah dibuang. so kalau kat rumah, baik lah ummi perah bagi air je kat dia. tapi kat sini pon boleh. sebab alat memerahnya idoklah susah bebeno. beli jer bukan nya mahal. pastu suruh perah sendiri. hehe





gigi je muka kan.

salah satu montessori activity yang simple

belajar sambil makan. hehe

dia lagi mengahargai hasil perahan sendiri. (dengan bantuan ummi jugak)

astaghfirullahalazim

3 comments:

Byzura Mj (By) said...

pandai kakak.

Rizziela said...

pandainya dia buat sendiri

Mimy Hamid said...

magh gud idea...terbaik ...