Pages

Saturday, 9 November 2013

hari bersenang lenang

assalamualaikummm haiiii

breakfast

petang kelmarin adalah hujan. i dok mengunyah buah epal tiba-tiba teringat best nya kalau hujan-hujan macam ni boleh makan goreng pisang ke, keropok lekor goreng ke. esoknya breakfast ade pisang goreng. muehehe. hari ni nak mengidam kambing goleks la. =P

cik kak ni semalam dah tak nak main pasir. finally! tapi masalahnya dok ajak balik tak sempat omaknye habis makan. -___-"

esok kene pujuk dia main pasir balik

cik adik ni, breakfasy makan betik habis 3 ketul. makan sendiri jeh. tengok la baju tu. oat bubur nasi tak nak. healthy sangat diet adik

 
balik makan, main-main, mandi, tdo. bestnya hidup dieorang ni

petang nya. buat activiti sikit dalam bilik. lepas tu keluar bermain-main di pool.

bubur labu dengan isi ayam

masak nasi sampai menjadi bubur, campak labu, campak isi ayam

semalam bersenang lenang sebab masak untuk fateemah je. maryam beli jeh. hehehe mee sup maryam ade ayam rebus dicarik-cari so i simpan sikit untuk fateemah. kesian dok makan bilis ngan telur je


2 comments:

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Pergh semua makanan di atas amat menyelerakan..hahahah

Mama LiaSyaAme said...

Hoh Mai Gud.
Waffle sangat ngancems