Pages

Wednesday, 27 November 2013

bercanda ditepian pantai

 bismillahirrahmanirrahim...

assalamualaikum..

ni gambar-gambar semalam. dah janji dengan maryam nak main kat pantai. pastu tiba-tiba hujan rintik-rintik. dia cakap bila hujan,

"oh no..not again. raining. sian kakak nak main beach"

drama sangat awok ni. hujan je pon.

hujan berhenti terus lah bawak dia pergi main 




 adik muka macam kene paksa main pasir je


 bila masuk air baru senyum






 amboi sangat adik kan? hahaha









petang tu, kak fara datang bawak anak-anak dia datang main pantai jugak.

maryam suka la ade kawan. ni dok main pasir dengan ipan

 kembar terus menghala ke air

 happy si kembar yang hensem ni

tapi baru nak berseronok, hujan balik. terpaksa la naik. kesian dieorang tak puas main air lagi.

4 comments:

Rizziela said...

kat pantai mana ni..cantiklah

magh farah said...

@rizziela: pantai kat papar sabah. beringgis beach resort

mama leen said...

amboi seronoknya adik mandi..

Nadia said...

nak pehaa nak pehaaa nak peha dak tuu