Pages

Tuesday, 12 November 2013

aktiviti semalam

 assalamualaikum

bismillahirrahmanirrahim...

semalam banyak dok dalam bilik jer sebab petang hujan. janji ngan maryam nak swim. pastu huja, janji ngan dia bila dah tak hujan kita keluar jalan-jalan. tapi sampai ke maghrib hujan tak berhenti. maka melepak la di dalam bilik je aktivitinya.

 
ni breakfast. budak makan tembikai. suka sangat makan tembikai. kalau bagi mesti melompat-lompat excited

 suka dah boleh main pasir

sebelum keluar bilik kene janji ngan ummi, makan dulu, minum susu dulu baru boleh main pasir.

semalam dia ade kawan. budak lelaki. sebelum ni dia macam tak nak main sangat ngan budak lelaki mesti nak berebut jer. semalam ok je main sebab dah takde kawan sangat kut. huhu kesian. kawan dia yang nama sara selalu main sama-sama dah balik kl dah.

lepas mandi, kita beraktiviti sedikit


 beli kat DIY tesco mutiara damansara. rm 2.50 je.

yer, bawak dari kl. itu sebab la beg sampai 3 bijiksss =P

 pasang sendiri. step by step

 mula-mula ummi pasang, dia tengok. buang balik biar dia pasang sendiri

 dengan bantuan ummi la semestinya

yeay. berjaya!

 ni food adik

bubur butter garlic

masak nasik dengan garlic, letak jagung. bila dah masak panas-pana letak butter sikit. lemak-lemak wangi.

 syyyyyyhhh.... jangan cakap kat walid kita makan atas katil

eh tak walid, takkkk...kita makan kat bawah ni

 ni je mainan adik yang ummi bawak. tu pon berebut gak ngan kakak

minum petang. ade orang belanja fish and chip. murahkan lah rezeki org yang belanja



nak cuba start entry dengan bismillah berakhirngan astaghfirullah. xde lah lagho sangat entry kut ye.
=)

astaghfirullahalazim
Astaghfirullah. #sthash.QnGlx7rd.dpuf
Astaghfirullah. #sthash.QnGlx7rd.dpuf

2 comments:

Alyyani Anuar said...

takde lah lagho sangat. hahahha.. kelakar lah mak korang ni maryam & fateemah ;)

kayyana said...

suke sgt tgk fateemah ni.. bulat badan die.. susu badan ke? jap nak tanya.. masak nasi + garlic.. nasi ke bubur ek?