Pages

Friday, 4 October 2013

cik timoh saye ummi

cik timoh ni susah sangat nak pakaikan dia something atas kepala. ajar dia pakai headband dari kecik lagi. tapi harapan lah nak lekat lama atas kepala. naseb baek sekarang rambut panjang sikit secoet. boleh la ummi ikat menyerlahkan keayuan sikit. sebab dia tak suka, maka kita kene lagi kacau beliau. hehe. sesi membuli anak.





ololololo... biasa la tu dik kene buli kecik-kecik ni.

9 comments:

mama lieyna said...

Fateemah yg bolat..tomeii..

bibi yusof said...

sgt comell.. nangis gitu.. suka buli anak anak.. selagi tak nngis selagi tu buli kan... merapatkan hubungan! ye dok...

salam kenal

Rizziela said...

siannyer kena buli

gee ryder said...

Siannya cik timoh kena buli hehe. Comel giler muka nangis!

Baiduri said...

Olololo....kna buli ngn ummi sndirik.......

Mimy Hamid said...

comel la anak ko teem ni....gerammmmmmmmmmmmmmmmm

Allene said...

cutenya dia.... tp sedih plak nangis cmtu skali.... babap sape buli dia ni...

mama leen said...

haha.. ciannya dia.. sama la anak saya.. memang taknak lgsung buh benda atas kepala dia..

Fifi Nadhrah said...

gambar last.. fateemah strees dibuli.. cute!~