Pages

Thursday, 20 June 2013

teeeeeemmmmmm






assalamualaikum. fateemah maisarah. puteri ke dua ummi. sorry la sayang kekurangan bercerita perkembangan adik. tapi adik memang berkembang dengan jayanya. kikiki

fateemah dah mula belajar meniarap masa umur 4 bulan. sekarang memang berpusing like a pro. nak maju ke depan tu belum lagi. tapi berputar-putar tu boleh.

esok dah nak 6 bulan. tanda-tanda nak makan tu memang ade sangat. tak sabar-sabar dah gayanya. maryam pon gitu jugak dulu. pastu bila bagi tak nak. kite tengok esok yer fateemah. betul ke tak nak makan niiii

kaki katang-katang dia ni boleh tahan kuat. kalau tendang sakitttt. suka tarik rambut kakak dia. haha. kakaknya pon suka bertempek-tempek kat adik. pastu bila adik tarik rambut,

"helppp! help mee! help me!"

sangat mengagumi kakak dia. kakak dia buat la ape pon depan dia. berjoget, melompat, menangis, bergolek. dia akan gelak. memandang dengan penuh minat. nak belajar ke?

dia masih lagi tersangat baby. ketiak bau best, poopoo bau best (i paling suka bau taik baby. haha) , masam-masam baby, suara baby, nangis baby, tido baby, so selagi ciri baby-baby ni ade memang tak de harapan la nak berbaby lain yer. kalau ter-rezeki tu xleh nak kata kan. tapi sekarang takde niat lagi. hehehe

yang cakap tahniah pasal third pregnancy tuuuuu..terima kasih. =) tapiiii jangan salah faham. fateemah memang anak ke 2 hasil dari pregnancy ke 3. 1st pregnancy mak keguguran. tak dak rezeki. bukan rezeki baru yerrr. hihi

doakan gap kali ni lama sikit, and doakan lepas ni buleh anak kembar. kikiki. nak kembarrrr pishhh

ummi suka tau buli kitewww

6 comments:

:: puterism :: said...

ada hok nombor 3 doh ke?

♥ Elin ♥ said...

adddoiii...geram betul tgk babam ni..
amani pangil "baby bam"

hari2 duk telek/belek pic instg kamu tau..

" mama mana baby bam" huh!!
die gerammm lah tuh..hiiiih

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hehe,,mmg berkembang dgn jaya nya tanda dia sihat.

mek da ©™ said...

AWokkk... si comel nih lahir bape hb? sama ngan anak tino ambo ko ek....ujung bln nih anak ambo 6 bulan hehehhehehhe...

izzahazfar said...

debam betui la...hihi geram tengok.

liyanie ismail said...

Hai, salam. Tembam nyer. My bby kurus je. Lately xslera mnum susu...terasa bdn dier da ringn:( btw, im new to blogging world. Do visit zuyyinlicious wardrobe. Lookg 4wd to mk more frens;)