Pages

Friday, 1 February 2013

tido berirama

Masa anak tido lah masa mak-mak nak tarik nafas kan. Nak baca buku barang sehelai dua, nak belek blog, nak tenung muka anak. I suka ambik gamba anak tido. Rasa tenang je. Time ni la kalau nak rasa bersalaj kalau ade termarah anak ke kan.Anak tengah feeding pon i suka jugak ambik gamba. Tengok mata dieorang tengok kita kan. Rasa kasih sayang disitu.

Sekarang masa feeding wpon tenang, tak la setenang dulu. Dah kiri kanan kan. Masa tido malam, or nap petang je tinggal ketenangan hakiki. Dieorang boleh dikatakan selalu tido serentak la. Sebab fateemah asyik tido je kan. Hehehe

Ni gambar yang sempat ambik masa dieorang tido berirama. Dua-dua tido bukan nye statik. Kejap jer tu. Nanti gerak ke position lain plop. So cepat-cepat ambik gambar.

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

MimahAjil said...

amboi gayanya sepesen je...comel betul...:)

NenetPenne (NP) said...

comeeelllnya gaya tidor...

tapi kan fateemah ni nampak lain... dulu si maryam dan nampak kekiutannya masa kecik lagi...

ni pun kiut jugak tapi maryam lagi kiut... :)

genuine1224 said...

homey je tdor sama. i pun suka ambik gambar anak time tdor..rasa mcm comey sgt time tu

erna said...

nampak spesen je muka tido adik beradik :)