Pages

Friday, 7 December 2012

maryam pergi world breastfeeding conference 2012 di new delhi!

tapi gambar maryam jelah. muahahaha

semenjak dua menjak ni ramai sangat kenal dengan mommies yang hebat. saya adalah sungguh kagum. terasa diri ini sungguh kerdil kecik tapi obese. eh. 

insyaAllah, bukan nak kagum jer. i nak follow step dieorang dekat-dekat, rapat-rapat supaya jadi mak yang hebat macam diaorang jugak. xdapat sama hebat pon sipi-sipi pon ok lah kan. =)

4 comments:

Madi @ Aed said...

sape g conference ni?

shark said...

wahhh hebat sekali!!!

ederq said...

retis sangat maryam ni tauuuu. kelassss gituuu :)))

PuRpL3 said...

phewittt..gamba sy pun ada kat situ..tp sipi2 je laa..amaan pun x nmpk muka..kekeke

*gamba kanan atas*