Pages

Friday, 14 September 2012

salam jumaat

assalamualaikum dan selamat pagi... =)

hari ni saja nak share kata-kata ustaz don yang ambik dari fb beliau. sumber di sini


" Rezeki ni ibarat air di lautan. Kalau kita masih risaukan rezeki orang lain lagi banyak dari kita, fikirkanlah mampu ke kita nak minum semua air di lautan?

Hatta kalau semua orang di dunia ni minum sampai kekenyangan pun nescaya takkan habis air di lautan Allah. Begitulah jua akan rezeki. Bersyukurlah nescaya Dia akan tambah nikmat-Nya pada
kita semua .." 


renung-renungkan dan selamat beramal~ 


maryam dia suka sangat ustaz don. kalau tengok ustaz don mesti dok diam jer menyandar kat sofa sampai ternganga mulut. semalam boleh lah mak berehat 30 minit masa tengok ustaz don. lepas tu active balik. =)

ustaz don ni memukau kut cara dia bercakap kan. sedap jer kita dengar. budak pon suka.

7 comments:

mun said...

anak saya pon suka ustaz don..asyik sebut jee don don....hehehe

salam kenal

♥MAMASYAZA♥ said...

betul tu sama ngan anak2 akak, kalau rancangan 30 minit bersama ustaz don tu, semua duduk dgn tertib, mata ngadap tv je, dlm ilmu

Saleha said...

sangat setuju.. tp memang tabiat manusia tak pernah puas dengan apa yang ada

eira eixora said...

husband sy pun turut terpukau dengan ustaz don. dulu kalau program ilmiah je tukar, bila ustaz don telopong je tengok

Zb said...

Subhanallah..pandainya maryam..

NenetPenne (NP) said...

maryam kan good girl..good girl memang cenggitu..kan maryam kan...

shark said...

uztaz don org utagha mcm saya..
org utagha macam saya memang sentiasa memikat hati ramai org ;p ;p
:) kui kui kui