Pages

Tuesday, 3 July 2012

fish finger

 snack maryam semalam. fish finger

sama jer ngan buat fish fillet hari tu, cuma ni potong panjang-panjang.

potong isi ikan dori panjang-panjang, keringkan guna tisu, golek dalam tepung, celup telor, golek dalam breadcrumb. i buat banyak. boleh lah untuk 2-3 kali goreng, simpan dalam peti. nak makan tinggal goreng jer.

breakfast pagi ni

oat+perahan oren+ anggur+ yogurt

makan sambil tengok kartun

dah kul 930. ummi minum fresh orange juice tadi. breakfast still tak dapat ilham. nak makan ape niiii. semua bosan. hurmmm

nak nasi kerabu daging bakar boleh?

1 comments:

eMMe said...

Salam Farah
sihat?
apa saja menu, sebut je, mesti leh siap terhidang, hehehe.. pakar masak kan.. mujur tak masuk masterchef je,hehehe...