Pages

Thursday, 21 June 2012

suka lah meja ni!

jadi tempat mak dan anak lunch. hehe

maryam sekarang kalau nampak ummi pegang pinggan dia awal-awal lagi dia dah tunjuk meja merah ni suruh letak atas meja merah. snek pon kat meja ni. huhu

sup ayam dengan nasi beras perang

mcm biasalah, masakan sama, cuma nanti asingkan maryam punya sikit sebab dia punya tak letak garam. rempah sup suka guna rempah sup mak siti. suka rempah sup tulang mak siti walaupon untuk buat sup ayam. sedap. lagi wangi. bagi i lah. hehe


 habis dia makan lunch hari ni

kekenyangan.


7 comments:

sally said...

menu sama dgn radhi lah arini..heheh..rindulah kt koranggg

Intan and The Boys said...

pandai maryam makan duduk diam2. kalau budak bujang berdua tu..jangan harap. huhuhu.

beb, kena tag tau.. http://intanandtheboys.blogspot.com/2012/06/give-away-blogger-ainuls-3rd.html

[~CikCt~] said...

terliur la tgk masakan magh dlm blog ni..hehe

[~CikCt~] said...

terliur la tgk masakan2 magh dlm blog ni..walaupun mknn mayam..huhu

Irfa said...

hai maryam :)

puan jari said...

pos maut maryam...comelll

betty said...

comel betol maryam ni.. sejuk hati memandang.. behave plak tu mase makan..