kantukkkkk

ingat nak puasa hari ni. tapi tak bangun sahur la pulak. tak larat la nak puasa. bangun-bangun jer dah lapar ngap roti ngan tuna. pagi yang lemau sebab semalam tak tahu la tido kul berapa. kul 3 lebih kut..tu pon rasanya masa tido maryam tak tido lagi. entah kul berapa dia tido. dia tido awal semalam, lepas tu bangun balik kul 11. sudahnya berjaga lah sampai pagi. tapi bangun nya sama jugak kul 830. tak jadi ummi nak tido lama-lama sikit. kantukkkk

so pagi ni ummi breakfast roti + tuna. maryam pon breakfast malas-malas juga.

 
cheesy raisin bread.

parut parmesan cheese. tabur atas roti tabur raisin, bakar dalam sandwich maker. done!

qc dulu

baru boleh makan

 nom nom nom

You Might Also Like

3 comments