Pages

Thursday, 19 April 2012

baby tv

 khusyuk sangat sampai tenganga

"tutup mulut maryam"

 
ok. tutup

ummi kacau pergi dok depan dia, so tak nampak tv terhalang

 
ok. maryam boleh intai ke kiri

ummi bergerak ke kiri maryam jugak. 

ok jewww..maryam tengok kat kanan

ummi bergerak ke kanan maryam

hurmmm..maryam beralih tempat

okeh kat sini tenang line clear

 sambung tengok dengan khusyuk balik


14 comments:

Madi @ Aed said...

haha..maryam tak heran pon..kcu la ummi..hahahaah..lucu la maryam..

ciksuen said...

ahah. comeinye maryam! :D pandai cari alternatif~

NenetPenne (NP) said...

bila lah boleh jumpa maryam pastu gomol2 dia puas2..nanti dia dah besar dah tak best dah...

sally said...

kusyuk btul tgok tv..bby tv ni kt unifi ke..kalo langgan bp rm

mrs.spicy said...

along, memang xheran pon

np, meh la datang teratak buruk maryam niiii

suen, dah besau, dah boleh pikir..hehe

kak sally, farah xguna unifi lagi..ni astrok jer..tambah rm 5 sebulan

sally said...

oo..ingat unifi best tk..bole request kt papa radhi hehehhe..radhi OSO dgn Mickey mouse suke..kalo tang lagu joget2 bagai..

Jiejah @ Iza said...

comey betul dgn pokok kelapa sebatang kat kepala tu.. khusyuk tgk tv ehehe

Miss Layaleya said...

hahahaha.. comey je..

Ummi Raudhah ~~~<@ said...

haiissyy.. comel le maryam ni... pinjam sat pokok klapak tuh blehh? hehehhe

farhana shamsuddin said...

cumil.. dear i link u

rruunn-ziza said...

comel la...

mamalieyna said...

hikhik..ccomel~

RM5 extra eh tuk Bb tv ni?..kena beli la rasanya channel ni, kasi anak leka cam maryam ni..hehe~

iDz aUra said...

kusyuknye maryam.fayyadh pon mcm tu kak magh..tp die suke iklan je.kne cr tv iklan paling byk..huhu

KAKMELAH said...

tgu maryam besaq skit dia akan ckp: umi p la masak resepi apa2 kat dapo tu.. jgn kaco maryam nonton..huhu