anak manja walid

 maryam makin manja. walid pulak sika manjakan maryam. maryam kalau dia nak something dia tarik tangan kita pergi ke arah benda dia nak tu. almaklumlah tak pandai bercakap lagi. huhu

kalau dia nak mandi, dia akan tarik tangan kita ke bilik air. kalau nak poopoo pon macam tu jugak. kalau nak tido, dia tarik tangan masuk bilik.

semalam dia ambik baju walid, bagi kat walid dia, pastu tarik tangan walid ke pintu ajak jalan-jalan. walid tak layan dia marah-marah. pastu jumpa anak kunci kereta, dia cakap "jom" sambil tarik tangan walid ajak jalan.

2-3 kali dia dok memujuk rayu, akhirnya walid mengalah jua. walid suruh ummi bersiap-siap. nak keluar. keluar g mana? giant jeeeeeeeeeeeee..haha

asalkan keluar jer budak ni. pergi main kat playground giant. ramai giler budak. nak lepaskan maryam pon takut kene langgar ngan budak besar jer.

pakai baju aunty fara kasi. tq aunty~

 dia posing ayu kat tengah-tengah tu, semua orang tak boleh main. haha

 muka masam tak happy sebab ramai sangat orang kut. soh main slide pon tak nak

akhirnya happy balik bila main benda ni

             ok. terlebih happy pulak -____-"

You Might Also Like

9 comments