Pages

Saturday, 21 April 2012

ade isi

pisang grilled cheese

lagiii

kali ni lain sikit sebab hari tu guna cheddar. pastu cheese masak sekali. ni cheese tabur je. pastu guna parmesan

grill pisang atas pan dengan unsalted butter, bila perang balikkan, tabur cheese. tunggu bahagian sebelah lagi perang, sedia untuk dihidangkan.

mak demam ramai buat spekulasi ade isi yer...macam u ols tak kenal mak. bukan setakat isi, lemak-lemak selulit semua ade ni ha.. *gegar2*

tak dok lagi lahhh..tapi doa-doakan!

hehe

9 comments:

LiTtLe^m3 said...

Mcm2 jadi ye pisang tanduk tu... Alhamdulillah.. tunggu kami blk johor lg ye.. insyaallah ada rezeki lain lg dr kebun abah.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

aminnnn moga2 ada isi nanti hehe

mrs.spicy said...

hehehe..kenal jugak ko punya pisang tanduk..maryam suka pisang ni..2 keping tu xcukup ok..dia curi lagi 1 keping portion ummi dia..thanks babe!

sally said...

kaloa de isi alhamdulillah lah..hehehe

♥MAMASYAZA♥ said...

bukan maryam ja yg suka pisang tanduk, akak pun suka sgttttt

Cik Dee said...

cheddar cheese ape yg kak gune? yg ketul ktul ke yg sandwich slices mcm kraft? nak tiru recipe sket hehe...

mrs.spicy said...

mama amana , kak sally..insyaAllah..doa2kan..hihi

mamasyaza..tulah..sebab sedap..hihi

cik dee, beli yng ketul=) yang sliced banyak sodium khasiat xtinggi mana

Fay Rahim said...

Get well soon
I'm not myself either :P

KAKMELAH said...

saya nk tanya satu soklan.. nape la mama maryam ni raajinn sangat2? KAGUM sy... anak saya pun nama maryam tp sy x la rajin masak itu ini macam mama maryam kt dlm blog ni hahaha.. mungkin sebab saya bukan mama maryam sorang kot.. sy mama maryam, mia and isa.. hehehe jd x sempat semedangg!