Pages

Wednesday, 29 February 2012

tak sihat

Kalau tak period harus ingat pregnant ni. Dari pagi tadi rase lemah gemalai. Sakit kepala.tp tak boleh tido ngan cik kak ni dok tarik rambut je. Maryam mkn ape yg ade je. Dinner xde food LG ni..adoi


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

zailamohamad said...

ko ada isi doh?? hehehehe

Kak ila buleh imagine kalu tak keje mesti xduduk diam layan karenah anak2..budak2 ni kalu tengok mama dia sedih (nangis) pakat2 mari peluk cium kak ila & kalau HUsna dia akan oyak "Nanti Husna tak nak makan gula (gula2) dah"..huhuhuhu

anak..anak..pengubat hati nan lara..

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun tak sihat jugak, dah 2 hari mc. moga cepat sembuh ekk, kesian maryam kalo umi dia tak sihat

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun tak sihat jugak, dah 2 hari mc. moga cepat sembuh ekk, kesian maryam kalo umi dia tak sihat

ShimaSalleh said...

semoga cepat sembuh magh :)