Pages

Wednesday, 22 February 2012

cekodok ngan red kidney bean?

 hari ni buatkan maryam cekodok...cekodok maryam lain ngan cekodok ummi sebab ummi tambah telur dan red kidney bean jugak dalam cekodok maryam..hehe


2 biji pisang montel +1/2 biji telur+ 2 sudu tepung atta+ kidney bean yang direbus sampai lembut

goreng guna cara shallow frying. 

 ready to ngap!

maryam habis 2 ketoi jer breakfast. seketoi untuk snek.

hurrrmmm..nak makan yang mana satu dulu yer?

adoi..pening la nampak sama jer

ok. ambik yang ni dulu lah

 makan sambil tengok tv

nom..nom..nom

1 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

sronok tgk dia makan, tiap kali tgk aksi dia slalu aku senyum sowang2 depan pc. nak ada baby lagi rasa cam dah tua, malas dah nak bgn tgh mlm bancuh susu...hehehehe