Pages

Tuesday, 14 February 2012

afeef datang main ngan maryam

mak kene kurangkan dose fb dan internet hari ni. esok nak beronggeng. makin banyak kerja rumah tertangguh ni. entry tertangguh jangan dikira. pasal bukit merah, pasal balik kampung. haha. tapi entry tertangguh tu sedikit kicik punya hal. tak cerita pon tak dak orang marah. kerja rumah ni sedikit besar punya hal. sebelum laki mak sound baik mak sedar diri. nak tempek gambar maryam ngan afeef dulu. lepas tu shut down latop, muat kerja rumah lorrr...


panas kan sekarang. pagi semalam marym merengek-rengek sambil garu-garu kepla. berpeluh-peluh macam ummi baru balik jogging. padahal masa tu baru lepas mandi. so i ikat pokok kelapak rambut dia. baru lah dia happy sikit main-main. takkan nak pasang air-cond siang-siang buta kan. malam ekon, siang ekon. amboih. hang ingat bapak hang tokei balak ka?

semalam afeef datang main ngan maryam. masa mama dia nak tinggal, amboih..menangis bukan main. satu block dengar. lepas tu ok jer dia main bola main-main ngan maryam. errr..bukan main la sebenarnya. afeef ni suka buat kerja sendiri. maryam pulak suka ikut afeef. haha



 ok, kita tukar toya nak?

maryam ambil car afeef, afeef ambik ball maryam

eh..tapi maryam nak jugak ball maryam

*kedekut punya budak*

yeay..dapat balik ball

 kesian afeef, rumah aunty xde toys yang ade tayar. walker maryam zaman kecik ado lah. sampai kene main vacuum ke? haha

masa maryam makan snek, ade mamat hensem ape dia heran. makan tetap makan

haha..ni mahal. tapi blur la pulok. deng.deng.

maryam menari afeef gelak

ok.bai. nak g buat kerja rumah.

1 comments:

gee ryder said...

afeef memang suka main vacum farah haha...biasa dah tu.

afeef suka tgk maryam joget jer rupanya hehe