Pages

Wednesday, 21 December 2011

setahun maryam

 setahun dah anak ummi..setahun dah maryam bf. 100% direct feeding. dan dah 6 bulan makan food yang ummi masak.=)

tiada ayat-ayat yang syahdu sempena maryam dah setahun, cuma kadang-kadang rasa macam tak percaya dah ada anak walaupon anak dah setahun. dan masa paling syahdu masih lagi masa tengok dia tido. sungguh mendamaikan~

layan gambar je lah.=)
 budak setahun makan breakfast


 budak setahun suka mengemas

 budak setahun pergi ioi, baru bangun tido


budak setahun yang asyik nak jalaaan jer

budak setahun yang suka sangat main gelongsor


 budak setahun bajet dah besar tak nak orang pegang

budak setahun intai ape?

budak setahun tengah pilih hadiah birthday


mulai sekarang ummi kene masakkan walid daging banyak banyak untuk persediaan penghasilan adik maryam pulak. heheheh

6 comments:

goblogbyfarah said...

selamat satu tahun maryam. ummi macam dah kurussss jeeee??hihiii..

Mimy Hamid said...

hepi besday maryam...aunty mimi tgk tau progress awak...camner ummi awak mengandung smpi dah leh jalan...

Nietanozie said...

happy birthday mariam....

dah setahun kena belajar la jadi kakak lak, kena belajar jaga adik..:)

untuk ummi mariam, godd luck..hehehehe.

ederq said...

happy bday maryam. eh maryam sudah bersedia jadi kakak eh? hahah!
heyy farah i hate u. u dah slim. tanak kawan byee!

mamalieyna said...

maryam yg comel sangat! happy belated besday~ dah setahun dia..cepat tul...makin besar makin cute!

Cik Sibuk said...

salam perkenalan,

happy belated bday maryam.
btw nama anak saya pon maryam gak. panggil yayam :)