Pages

Tuesday, 25 October 2011

berbaloi-baloi

stress ade di mana-mana. orang bekerja stress nya begitu, orang dok kat rumah ni stress nya begini. lagi menyakitkan orang kat rumah ni stress dia dengan orang terdekat dan tersayang. lagi parahkan.

semalam saya telah sedar saya selalu menambah unnecessary stress di dalam badan. itu stress tak patut wujud pon sebenarnya, saya perlu menguatkan diri and mengentalkan hati. dan kene belajar buat 'donno' jer biar ape pon orang nak kata.

macam susah nak buat. tapi perlu belajar buat. kalau tak nanti benda sama berulang-ulang akan berlaku padahal takde benda pon yang berubah. kau tetap dengan keputusan kau, biar ape pon orang nak kata. so stress sebelum ni adalah tak perlu. buat tambah kedut kat muka jer.

orang putih kata, five simple rules to be happy:

1. free your heart from hatred
2. free your mind from worries
3. live simply
4. give more
5. expect less

tu cara dia. cara kita? kepada-Mu ku berserah.

Photobucket

Photobucket

boleh tempis-tempis unnecessary stress. sambil tengok muka macam ni...

ummi takde beg LV pon takpe maryam

berbaloi-baloi

*ehem*

upload jugak guna blogspot sebab tak nak bagi orang yang kat ofis yang tak boleh tengok photobucket stress. haha!


8 comments:

♥ Elin ♥ said...

pic c boleh tgk..nih yg stres nih... ;)

~~zaa~~ said...

hahahah tau pun! kalo tak aku stres takleh tengok maryam!

Intan and The Boys said...

wah! maryam dah ada 4 btg gigi. jazly baru sebatang je. tapi berangan nak makan roti dan nasi.

NenetPenne (NP) said...

klau ada beg LV boleh hilang stress ke farah? :)

tak dapat tengok pic maryam memang boleh stress...

notty yer dah pandai panjat2 nih... tapi oklay dia lasak daripada dok diam jer...

haaa cakap pandai sebab bukan i yang jaga maryam..kalau i yang kena jaga budak lasak ni..yaaa ampunnn tak nakkkk...ha ha ha..

mama maman said...

bagus la gitu... jgn difikirkan sgt.. simplekan life.. :)

Joy said...

maryam beribu kali ganda "mahal" dari lv bag ;)

Lady Windsor said...

apanya nak stress..tu ada seketul yang nama maryam tu...harta tu weii..tak yah nak ada LV farah...hik...oklah...seketul maryam..sorry! jangan stress tau saja usik!

mamalieyna said...

ilang stress nengok muka dak maryam..hee~