Pages

Monday, 19 September 2011

tenggelam timbul terus masuk goal

hujan..best nye tido!

bangun pon dah lambat ade hati nak tido lagi. tadi maryam kejut awal sebab die poopoo...bangun dengan terkejut sebab dah cerah. dah pukul 745. dah cerah. (eh tadi kata awal=P)

halah sudah..lambat lah husband pergi kerja hari ni. sekali tengok dia dah takde dah. kat luar pon takdak. mithalinye mak hari ni. gahaha. husband pergi kerja pon tak sedar. ya aw aw~

thanks bie bagi i tido lama-lama. thanks jugak tak kejut i bie. kalut ribut i bangun sebab dah lambat nak masak nasi maryam. itu budak kicik kalau sudah sampai masa breakfast mana dia layan susu yang tersedap didunia ni. nak makan jugak. so thanks bie. thanks!

cubaan nak salahkan husband padal mungkin dia dah penat kejut dah.


gambar maryam ngan cik hani masa openhouse hari tu. gambar tak banyak pon sebab kalut ribut jugak itu hari. nanti kita cerita (kalau i rajin. heheh)

1 comments:

Madi @ Aed said...

comeinyo anok buah i~~~