rahsia kita berdua

last week masa semangat berkobar-kobar i kata i nak pergi gym hari-hari sampai berat turun 60 kg. 5 kilo jer lagi. tak susah sangat pon.

tapi dah 3 hari tak pergi gym ni. 2 hari mase weekend adalah kerana jemputan openhouse sampai ke malam. dah la tak pergi gym, melantak tak hingat pulak tuh.

semalam tak pergi gym sebab takde mood. voleh?

malam ni semangat rasa nak pergi gym. tapi husband cakap tadi, jiran ajak makan-makan. rejeki tak boleh tolak kan? lagi pon orang ajak kita kene pergi kan?

miahaha

nasib baiklah lah breastfeed ni buruk lantak pon berat menten. tapi nak turun tu idoklah.

You Might Also Like

3 comments