Pages

Wednesday, 14 September 2011

hai aunties~

Photobucket
ni kesinambungan kisah semalam. lepas cubaan nak ambik lappy ummi tapi gagal saya koyakkan magazine ummi. nasib baik mag lama. tapi ummi sayang magazines dia. tapi sebab bila saya dah besar ni dah banyak mag ummi kene koyak and kene gigit so die pon macam dah tak kisah sangat.

hari ni masa ummi kat dapo saya jatuhkan lappy ummi dari atas katil! tinggi la jugak. gedegang bunyi. pastu saya menangis. ummi berlari-lari masuk bilik sebab ummi ingat saya yang jatuh, rupanya saya menten jer berdiri tepi katil. lappy yang jatuh rupanya. ummi cakap saya pandai. menangis dulu sebab tahu kalau tak nangis mesti kene marah jatuhkan lappy ummi.

walid dah pesan kat ummi jangan tinggal maryam sorang-sorang. kene tengok. tapi ummi tinggal saya sebab saya tido. saya bangun senyap-senyap sebab saya nak target latop ummi.

Photobucket
ni bukan ummi marah tau.ummi tak pernah marah saya.ni menangis sebab ummi pakaikan baju.

Photobucket
ummi cakap bila dia tengok gambar ni rasa macam nak menangis. "besar dah anak aku", ummi cakap.


Photobucket
ok, ni takde kene mengene ngan maryam. ni ummi masak semalam untuk walid. ummi takde mood nak masak nasi. so ummi masak angel hair hailam. terliur maryam tengok walid makan. tapi maryam boleh makan nasi bubur jer. tunggu lah maryam besar baru maryam boleh makan

4 comments:

NenetPenne (NP) said...

maryam nanges takut kena marah..cleverrr girl...

Lady Windsor said...

hamboihh chomelnya maryam..auntie miss maryam tauu..lama sangat cuti..eh teknik nanges dulu tu macam auntie punya kekdah tau..hik!

♥MAMASYAZA♥ said...

pandai ekk dia, takut kena marah, dia nangis dulu, bijakkkk bijakkk

gee ryder said...

maryam nak jugak minum air...kalau afeef disemburkan jer huhu