Pages

Friday, 30 September 2011

lelaki seperti aku



comei giler lagu ni. huhu..mesti husband mak tak suka lagu-lagu macam ni. tapi i sukeee...

ni lagu untuk u, tapi alif satar jugak lah. ngehehe

cukup indah

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Korus
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu (cantik ke? haha)
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Ulang Korus

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai

maaf yer hanak-hanak...jiwang sikit. semalam kan malam jemahat.

6 comments:

NenetPenne (NP) said...

me too like this song..
ingat kan indonesian singer rupanya si alif ...

mamalieyna said...

kak eina layan jee....hee~

nieda said...

hahaha mlm jumaat..pecah perut dgr

Farah Ikin said...

nice song..berjiwang sekejpa...dok byg cik husband..nway salam kenalan

Puteri Nuur At-Terawis said...

kakput pun suka lagu ni. siap hubby boo masa dia sebut 'baby' tu. LOL!

Mimy Hamid said...

yer setuju apsal ek husben anti jek lagu gini..hishh aku suke tau terbuai