Pages

Wednesday, 17 August 2011

nok tiok seroo

huaaaa..benci ah photobucket!

semua hilang gambar..habis gambar-gambar maryam. tak tahu pulak wujud benda-benda macam ni. eee..nak mencarutnyeeee

xpelah maryam. memandangkan ummi mung nih ditakdirkan untuk tidak bekerja, jadi memang ditakdirkan akan membuang masa mengupload balik gambar-gambar dalam entry lepas-lepas sedikit demi sedikit. yang pasti sebelum maryam pandai membaca insyaallah ummi dah setel upload gambar-gambar. bila eh aku start guna photobucket ni? baru jer kut..dalam setahun. so berapa kali eh aku merapu dalam ni dalam setahun? (belek balik blog). dengggggg..last year 606. kau merepek ape maghfarah!!!!

*pengsan*



4 comments:

NenekPenne said...

kalau upload terus tanpa guna photobucket boleh kan?
i tak guna pun photobucket...
atau kalau guna photobucket, gambar lagi cantik??

gee ryder said...

alamak! mampus la ini mcm...
abis dlm photobucket tu hilang ke gambarnye?? gambar aqeel dulu2 byk gak dlm tu. tapi still ada backup la dlm hardisk...
pasni upload direct dr blogspot jer senang...

easternC said...

kenaper tak gune picasaweb... rasernyer dier interlinked dengan blogspot as both are now under google... ;)

Intan & The Boys said...

beb, u kena tag contest tau. sila rujuk entri ini ok.

http://princesstortoise2.blogspot.com/2011/08/contest-baby-cute-with-baju.html