Pages

Wednesday, 24 August 2011

maryam buat hidung ummi

maryam belajar buat face expression yang baru dua tiga hari ni asyik buat muka macam ni jer.


walid dia panggil 'muka tiru hidung ummi'.


very kurang asam dua beranak.

tunjuk gigi sket

nampak tak gigi saya tu?? saya dah ade gigi tau. sebatang. yang lagi sebatang sebelah dia tu baru nak menampakkan diri.

ni semalam. ummi packing die unpack. bagus sangat lah.

7 comments:

alyyani said...

budak buat muka gini comel je. ce kalau kita buat. huhuhu.. :p

gee ryder said...

hahaha gitu ke gaya hidung ummi?

zailamohamad said...

baju raya ummi ko tu?? basi dohlah;P

NenekPenne said...

kalau orang tua pulok kata...
buat hudoh sikit..
cam tu lah kan.... ha ha ha..

budak kecik buat muka2 mcm tu comel...orang tua? errrr memang hodos laaa...ha haha

Lady Windsor said...

Maryam buat apa pun comel la..kan maryam kan?

Lady of Leisure said...

hehe geramnya tengok dia buat muka comel cmtu hehehe

NP said...

maryam pegi mana???
autie nenet miss maryam laaaa....