Pages

Thursday, 28 July 2011

tokey four season gigit jari wak cakap lu~

Photobucket
cubaan ke 3

rupa?
warna dah seakan. cuma tak cukup halus. tapi ok lah tuh~

rasa?
udang wa manyak umpphh..kalah la itu four season. tapi egg floss wa kalah lagi woo.. wa lase die letak itu bahan perisa perisa ayam dalam itu floss. dapur waa mana ade lorr..nanti next time wa beli wa letak lorr. tapi untuk homemade bebas ajinamoto boleh tahan lorr.

Photobucket
butter prawn terbaik dari ladang lorr

ikan terubuk masin goreng sebab teringain tengok gambar entry semalam. sendiri buat entry sendiri teringin lorrr

sayur air kubis carrot dengan bunga kubis. sayur air saja lor. yang lain dah cukup lemak lorr.

wa manyak suka semalam sebab sudah jadi sedikit cantik dan dia punya rasa pon wa manyak suka. sendiri masak sendiri puji. tapi ade wa kisah? ngehehe

Photobucket

Photobucket

Photobucket
wa guna ini udang lor buat itu butter prawn. sikalang wa manyak sangsi, udang besor punyer ni yang sedap ke, wa masak sedap.

gebu tak tangan waa?

cuba teka berapa kolestrol masuk dalam badan wa semalam.

-____-"

6 comments:

Intan & The Boys said...

besor gile udang tu!!!!

Madi @ Aed said...

adeh..wa tgk..wa lapo..huhu

maya amir said...

perghhh...punya busat itu udang.. konpem lu punye masak banyak sedap sbb wa boleh nampak dali sini wooo...bau pun suda sampai sini;) wachahkkkk!hahaha

teratai said...

konpem udang tu yg sedappp....jgn marah lor!

gee ryder said...

pergh besar giler udang!! patutla menjadi butter prawn kekeke

nieda said...

lu punya masakan buat wa rasa lapar lo...hhehe lu gua pula