Pages

Sunday, 24 July 2011

saya teman walid pergi buat fisio semalam

assalamualaikum kawan-kawan ummi,

semalam hari sabtu walid ada sesi fisio terapi kat dbc, ampang. semalam kan cuti, saya dan ummi nak pergi jugak ikut walid. ummi kata bosan la dok rumah.

Photobucket
ni la tempat saya pergi semalam.

Photobucket
saya bangun pagi tau. ummi mandikan saya awal sikit semalam sebab nak ikut walid.

Photobucket
ni la walid saya/ hensem tak walid saya?

Photobucket
saya kene tengokkan walid ni. nanti dia curi tulang.

Photobucket
kene tengokkan nenek ni jugak. tengok dia, pantang therapist tinggal, terus berehat.

eh? mana walid saya?

Photobucket
lorrr...tido?

walid..bangun la~

Photobucket
jangan malas-malas. kata nak sihat

ok walid exercise eh. maryam nak pergi check orang lain pulak.

Photobucket
uncle, meh jalan kat sini. kenapa duduk jer atas bola tu?

Photobucket
sesi bertemu peminat. eceh

4 comments:

Lady Windsor said...

hihi maryam..u always cute!

♥MAMASYAZA♥ said...

geram nengok vontot mariam...cubit ckit bolehhhh. maryam mmg cuteee

gee ryder said...

ooo mcm tu ke walid fisio.

awatla mandur ni comel sangat nih???

eiyzniey said...

cute nye!!