Pages

Friday, 15 July 2011

penat nye ya allah~

baru balik dari floria. husband bawak mak mertua. mak mertua memang hantu bunga. kat rumah husband macam-macam jenis kaler orkid ade. i suka la tengok bunga. tapi nak bela, kelebet hari-hari tu idok ler. bukan nye boleh makan. baik ku tanak cili padi ke, daun limau purut ke, daun kari ke. heheh

nanti-nanti lah upload gambar. takde benda menarik pon. entah lah. rasa macam banyak outdoor dari indoor plus decor i tak suka sangat. suka yang dulu-dulu tapi kali ni rasa macam meriah sangat.

nenek ngan datuk maryam suka sangat lah boleh main ngan cucu. asyik tegur maryam ni suka isap jari kaki.

"maryam nak mintak benda ni, asyik isap jari kaki je ni. maryam nak adik eh?"

waaahhh..jangan la mintak cucu lagi mak. main la puas-puas dengan cucu yang seorang ni dulu. bila cucu ni dah boleh jalan nanti kita akan usahakan.

5 comments:

mamalieyna said...

hehe....maryam nk kwn eh..meh kwn ngn abg ayep ni.. ^_^

zailamohamad said...

Kak Ila dulu Haziq 10 bulan dah mengandung ko Husna, terbabasssss hehehehe

maya amir said...

hahah..mesti nak selit pesanan penaja dari atuk nenek tu;p

LiTtLe^m3 said...

pasti rumah mu bersinar2kan farah.. mak mertua dtg.. i pun cam tu gak kalau org nak dtg habis segala habuk dikorek.. kalau idak sapu yg nampak2 jek la :P

maya amir said...

farah....cepatlaa up post happy bday..hahahaha... ok2, i nak wish happy bday to you..moga dimurahkan rezeki & bahagia di samping family tercinta & maryam yg comel lote tu:))