Pages

Thursday, 28 July 2011

ipong ilang

dah dua hari takde fon ni..kalau nak berhubung dengan saya fb ngan gtalk jelah yer. tweeter jugak.tak tahu letak kat mana. call masuk voicemail. isk.

3 hari lepas kunci rumah xjumpa. terkurung dua beranak dalam rumah tunggu husband balik.

i tak cari pon sebenarnya. kalau aku cari barang hilang aku stress. nanti-nanti jumpa lah tu.

dengan ini saya mengumumkan hari ni hari malas giler tak de mood sebab kekurangan kasih sayang.

bai

3 comments:

Cik Puan Fara said...

i pn ile kunci umah smlm :| x jupo2 lg ni.. termasuk dlm kotok brg2 baru pindah kot.. mls nak cari, kita g duplicate jah la :p

alyyani said...

AYAT LAST TU, KEKURANGAN KASIH SAYANG :P

Lady Windsor said...

laa...siannya kekurangan kasih sayang...sabar ek..sekejap je tu kan...