Pages

Sunday, 3 July 2011

Day 27 – What kind of person attracts you?

1. lelaki kemas. yes, saya tertarik dengan lelaki yang kemas. sedap mata memandang. tapi disini ingin saya membuat pesanan. kalau memilih untuk berkahwin dengan lelaki kemas, bersedialah dengan ketahanan mental. or bersedialah dengan skill buat bodoh. saya bercakap dari pengalaman.

2. lelaki bercakap dengan penuh ilmu didada. bukan lelaki yang cakap banyak sebab nak tunjuk dia serba boleh dan serba tahu. tapi apa pon tak boleh pakai.

3. lelaki yang tak tinggal sembahyang.

4. perempuan yang lembut. pandai bergaul dengan orang. muka cantik. kagum.

5. perempuan bekerja yang rajin masak

6. perempuan yang berbadan cantik tak pernah membosankan mata saya. eh

tu je lah kut. hehe.

4,5, dan 6 saya suka sebab saya nak jadi macam dia. tapi no 5 tu mengkin dah mustahil.

2 comments:

Mimy Hamid said...

alolo baby maryam aktif ni...sukaaaaaaaaa

♥MAMASYAZA♥ said...

yang penting, lelaki yang tak tinggal solat