bersih lagi

heheh..tak. bukan bersih yang itu. hari ni bersih rumah pulak. huhu. hari ni husband tolong vacuum rumah. saya sangat lah suka bila dia vacuum rumah. maknanya segala anak keturunan habuk akan disedut. i kalau vacuurumah maknanya i akan vacuum mana habuk yang nampak. maknanya habuk yang cari i. heheh

kalau husband buat kerja memang puas hati. habis segenap tempat dia kelebet cari habuk. alih-alih perabot. memang lama kalau dia vacuum rumah. tapi puas hati. tapi telinga i kene tahan la sikit. ape-ape jelah asalkan rumah bersih. hahah. nak harapkan i takde maknanya i nak kelebet rumah macam dia.banyak kerja lain lagi menanti. (eceh!)

Photobucket
sup daging macam-macam ada. huhu.

Photobucket
mau makan ape? order jer..=p

petang nya melepak-lepak kat rumah. ngan cuaca-cuaca sejuk nak hujan ni kan. membuta syiok!

You Might Also Like

5 comments