owh..menari ke tu???

haha..i tak boleh nak menghilang imej husband semalam.

semalam dia balik main badminton i dok dalam bilik. baru lepas bagi susu maryam. sambil-sambil bace blog. show down dah habis. dia balik sangat lambat semalam padahal pergi manin makin cepat. tak lain tak bukan melepak kat mamak bawah la ni. macam biasa kalau dia buat benda yang dia rasa salah (walaupon bagi i tak salah pon, asalkan bukan tiap-tiap kali main badminton ade sesi melepak dah la) dia akan jadi suami paling baik di dunia.

dia masuk bilik,

"yang" (sambil buat pergerakan pelik. tangan atas bawah kaki gerak-gerak)

"ape? amboih. lambat nye balik"

"hehe..you tak tengok ke?" (buat pergerakan pelik lagi)

"apeeee???"

"show down la. malam ni kan showdown"

"owhh. u menari ke tu?"

kah kah kah kah

naseb baik u belajar pandai-pandai ade kerja tetap. u tak boleh cari makan dengan menari.

isteri yang ikhlas berkata-kata

You Might Also Like

3 comments