Pages

Thursday, 9 June 2011

Day 4 –gambar kawan baik

i suka tengok gambar-gambar lama. semalam tengok balik gambar zaman muda sambil gelak sorang-sorang sampai husband buat muka. jeles lah tuh! bila tengok balik gambar lama mengingatkan i

pasal tempat belajar. belajar pasal hidup selain tempat mengejar degree yang dimana sekarang duduk tersimpan dalam laci. huk huk

dulu rase bosan nye tercampak kat tronoh ni. jauh ngan semua benda. tapi sekarang selalu jer rasa nak pergi tronoh balik. tempat tersimpan macam-macam kenangan

Photobucket
tempat i jumpa semua orang-orang ini

Photobucket
hidup besama-sama walaupon masaing-masing lain perangai, minat berbeza, dan kos pon lain-lain


Photobucket
saling menyokong bila ade yang tumbang

*walaupon dalam gambar lebih kepada menindas. haha*

Photobucket
ape ntah motif nak kontrol ayu tengah tengah macam tu-___-"

Photobucket
masa tu boleh melompat menari berlari sesuka hati

*sekarang cepat penat sebab dah gemok*

Photobucket
masalah mase tu adalah hyperactive

-_____-"

tergelak jugak tengok gambar ni

Photobucket
gambar 1

Photobucket
gambar 2

Photobucket
gambar 3

haha. ape motif hazirah g posing belakang i. ingat i ni besar ad nga aliah je ke? mestilah tak nampak kalau dok belakang i weh!


Photobucket
cuba cakap bila lagi boleh nak goelk atas padang macam ni?

Photobucket
i tinggal utp dengan tak rasa menyesal ape-ape. i dah buat semua benda yang 'remaja' kene buat. and ade banyak cerita yang i boleh cerita kat anak cucu nanti. hehe


Photobucket
motif?


Photobucket
kawan baik yang baru

tq ad upload gambar kat fb

7 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

rindunyer kat kengkawan aku gak... :)

etiey.com© said...

wah sanagt menarik gambar2 nya... giler comel farrah!

Intan said...

farah buatkan kita nak kebek2 gambar lama2 jugak ni. :)

mamalieyna said...

rindu dgn kwn2 kan...skrg teman baik adalah suami terchenta! ^_^

nieda said...

seronoknya alam remaja..mmmg kurus lah u dulu

zailamohamad said...

huhuhuu..kurusnya kamu masa tu *lariksss*

gee ryder said...

zaman remaja yg paling best adalah kurus giler...makanla banyak mane pun hehe.

Farah patutnye dulu dah bole jadi model tau, kurus tinggi :)