Pages

Friday, 24 June 2011

baby rayyan in the house yaw~

Photobucket

kuat sungguh baby boy minum susu. asyik bergayut jer. kejap-kejap nangis. kejap-kenyap lapar. maryam dulu awal-awal jer nangis nak bergayut. lepas daddy dia sampai kene kejut nak suruh bangun isap susu.

maryam pulak ade orang kat rumah ni baik sungguh perangai dia.boleh biar bergolek-golek macam tu jer.

Photobucket
eh...mommy nak ambik gambar masuk blog la..cepat buat muka cute

Photobucket
ye dok mommy eh?

Photobucket
heheh. macam ye.

Photobucket
a ah la. mommy ambik gambar maryam la

Photobucket
yeay maryam suka~

Photobucket
eh.eh. over excited pulak

Photobucket
halah penat.

(berjejes air liur)

8 comments:

alyyani said...

kakak farah pantang kat umah farah ke?

org kata baby boy kuat menyusu 2 kali ganda dari baby girl. camne la yek :D

mamalieyna said...

aduuh comei betullah diee....! rasa nak pelu2 cheeoum je tau! geramm.... ^_^

eim said...

maryam comellllllllll

gee ryder said...

rayyan dah balik kan??
baru je nak gi tengok. malam tu tak sempat...

maryam senyum senget mcm peja sebijik hehehe

Cik Puan Fara said...

hahaha..iqbal pun mmg kuat gayut..2jam sekali..lama pulak tu...dh lama gayut, yak-yak pun banyak..


olohhh kak maryam ni comellllll laaaaaa

NenekPenne said...

uh comelll....

maya amir said...

tangan die perghhh..mmg mcm michelin;)

~LIZA~ said...

haha! cutenya :D