Pages

Wednesday, 11 May 2011

takde idea nak mengarut

banyak kerja sebenarnya nak buat hari ni. sebab lepas balik dari johor i tak kemas rumah pon lagi. lemau sangat rasa. malas nak buat pape. hari ni baru rase rajin sikit. sikit sajolah. 2-3 hari ni pon masak apo yang ado jer. sebab semalam baru pergi pasar beli barang dapor. walaupon tak cukup bahan nak masak, tapi tetap masak. husband mak tu kan mak terlebih bagi minyak dagu. tak makan masakan mak memang tak boleh hidup. -____-"

tempek aksi maryam pagi ni jelah. aci dok?

Photobucket
bangun-bangun pagi terus niarap. senyap jer bangun. naseb baiklah tergerak hati nak jenguk dalam bilik.

Photobucket
sedih mommy tak ambik. hahah. ratu air mata betul

Photobucket
dah penat main dah. lapar dan ngantuk dah

Photobucket
selamat sudah

8 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

uishh makin gebuss maryam, comel! :)

NenekPenne said...

eee geramnya....rasa nak cubit2 budok kecik ni...

baguslah bila suami suka makan apa yang u masak....taruk minyak dagu lebih sikit yer...ha ha ha

mamalieyna said...

eeeiiii geram...nak jumpa live la..leh cheeeoum2x live~ hee~ comel~

etiey.com© said...

wah pipinya!!! mmg bam bam lah

zailamohamad said...

kak ila pon malas nak nyipe rumoh..huhuhuhu

Farah jange tinggal sgt dio atas katil..bila dah pandai ngesot nati..takut nya buat aksi stunt gak..kejutlah mami dedi Maryam nati;)

Intan said...

pahaaaa....tu diaaa!!!!!

~LIZA~ said...

makin lama makin lawa pulak maryam ni :D

Cik Puan Fara said...

suka gamba maryam br bgn tido tu.. sb dpt bau dia punya bau..

hihi