Pages

Thursday, 12 May 2011

sakit tekak katanya

maryam dah tido. boleh la mommy maryam berehat sambil mengadap blog kejap. dapur tak kemas lagi. jap-jap lagilah.

Photobucket
maryam dah ngantuk and lapar. isap baju jari


Photobucket
selamat dah

husbad balik kerja tadi dia request nak makan nasi air jer. sebab dia sakit tekak nak menelan. nasib baik i tak masak lagi nasi. i kalau nasi air ni makan hari-hari pon tak pe. lagipon, kalau nasi air lauk macam nasi biasa pon ok jer.

Photobucket
nasi air dan adik-adiknya

Photobucket
ikan guring

Photobucket
ikan bilis +cili padi hiris + bawang bayak-banyak goreng

Photobucket
kailan goreng ikan masin

bahan wajib yang tiada dalam gambar: telur masin (memang takde stock), kicap (terus tuang dari botol.ngehe)

bubur nasi dah ok untuk orang sakit tekak. tahap kepedasan pon i kurangkan, cumenye goreng-goreng tak bagus jugak untuk orang sakit tekak. berminyak

alah...orang sakit ni sakit bila kat rumah jer. malam ni pergi main badminton lagi. tak puas main katanya semalam. esok main lagi ngan geng-geng ofis die. tadi pukul 9 dia naik kejap. ingat dah sudah main. kejap sangat mainye, rupenye tinggal towel. rela tuh naik ambik. siap naik ambik towel macam nak main lama jer lagi.

awok tuhhh..main lah kuak-kuak. male ni male jemaak

0 comments: