Pages

Friday, 27 May 2011

kami golongan lapar orang

sebab satu-satunye manusia yang i jumpa hari-hari adalah husband i akan sangat suka excited gembira bila dapat jumpa orang. i suka sangat bila kawan-kawan datang rumah. suka sangat bila husband ade gathering ngan kawan-kawan dia, or ade aktiviti yang melibatkan manusia. menyedihkan kan? haha.

so i faham perasaan maryam. hahaha. dia kan memang lah tak boleh jumpa orang. jakun bukan main. tak tido, tak isap susu pon tak pe. asalkan boleh main. pastu sengih and gelak memanjang. excited dan suka nya dia kalau jumpa orang.haha. kesian awak.

harini ramai orang kat rumah. suka la maryam. mula-mula kawan mummy moksha datang. lepas tu adik husband ngan FIL pulak main-main ngan dia. mata merah pon gelak-gelak lagi.

Photobucket
tertido penat

Photobucket
main ngan ayah mad and cik jun

Photobucket
eh. ni ape? bulat macam saya lah!

Photobucket
for dinner masak ikan pad prik, gulai lemak labu, daging goreng. tapi ni jer amik gambar. malu weh depan FIL! hahaha. ni pon curi2

1 comments:

Mimy Hamid said...

dari jauh maryam mengoda ku..tergoda nengok