Pages

Friday, 15 April 2011

berkesan!

entry menyelam sambil minum air semalam berkesan. tapi idok lah terus beli masa balik kerja. tak kuasa dia nak melayan permintaan ibu tak mengandung nak mencari durian masa balik kerja. dia dah la kejar masa hari-hari nak balik main ngan anak. semalam kat giant baru beli.

suami: u nak tak durian ni?

isteri: *blushing* (dalam hati: halah..dah tahu lagi mau tanya~)

suami: heleh~

tu baru cara-cara husband tanya nak beli durian. dah blushing. belum lagi tanya nak ke tak emas permata.

Photobucket
durianssss!

kat giant tak dapek la dalam bentuk biji
Photobucket
balik dari giant maryam tido. terus campak maryam atas katil, tanpa membuka tudung terus menerkam durian. puas hati!

husband cakap kat maryam,

"tido sengih la mommy mung malam ni"

hehe. hari ni breakfast durian you!

6 comments:

Joy said...

sedap n nikmatnye mkn durian...yela durian bermusim ;)

mamalieyna said...

best tu impian terlaksana..hehe..

ooo beli kt giant..kalau farah ikut jln dalam tu..masuk kinrara 5 nak ke rumah kak eina, tepi2 jln akan jumpa orang jual durian..2 tmpt rasanya...^_^

tapi beli gini, bleh nmpk terus isi canteeek..hehe..

LiTtLe^m3 said...

ge.. ada bau tak org dpn tu mkn durian :D

Cik Puan Fara said...

banyoknyoooooo :D

nieda said...

suka yer? nida ngan husband tak makan durian. tak taulah humaira nanti mcmane. hehe

zailamohamad said...

ololololololooooo..terliurnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..huhuhuhuhuuuuuuu