Pages

Sunday, 6 March 2011

hai

saya dah kat kl~

penat sangat dari semalam. tak hilang-hilang lagi.kalau tak de anak sure sekarang membongkang. ni maryam tido. tak tido sebab ade banyak benda nak di setelkan. curi-curi masa bukak latop jap.

tadi masak buat kali kedua untuk husband (sejak dia balik korea lah). tapi dua-dua kali lupa nak ambik gambar. ye lah. siap-siap masak, hidang, terus makan takut maryam sedar susah pulak nak makan kan.

wah. kehidupan memang dah betul-betul berubah.

4 comments:

✿ etiey erywan ✿ said...

wahhh maryam ok ke?

maya amir said...

wah.suamiku pulang dari kota, suamiku belikan kereta..eh eh.. heheh..sure hati girang..maryam mesti sukaaaa:D

mamalieyna said...

selamat datang ke dunia baru..dunia ibu2..hehe..bila nak leh jumpa maryam ni..auntie na hari2 lalu situ tau, dh merempit skrg..ekeke..

~LIZA~ said...

u dah ada kat kl? *ehem* jom play date?! :D