Pages

Tuesday, 1 February 2011

senaman leher

maryam's favorite position kalau dengan i adalah meniarap atas dada. kalau dia menangis, letak position tu memang senyap. kalau riba telentang memang tak lama, nanti dia nangis nak duduk. isk. maryam kecik lagi lah! kalau nyusu tak per telentang baring gitu.

leher dia memang dah boleh angkat, siap kalau dia lenguh dia boleh letak kepala tukar kiri ngan kanan. tapi kalau atas dada i lah. kalau niarapkan dia atas tilam terus kepala keras tak gerak-gerak. kalau lenguh dia nangis. haha


saya dok atas memi

tengok, kalau atas memi muka relex jer. dok lama mana pon tak pe. lagi lama lagi suka. sebab kalau lenguh dia boleh baring letak kepala. then angkat balik

tapi, kalau ats tilam..

keras tak gerak-gerak

muka cuak jer

mata jer gerak. haha

pastu kalau lama sangat nangis.=p

kijam la mummy saya=p

5 comments:

alyyani said...

hahhaa.. comel tul maryam versi botak. kalau dpt tido atas mumm pun bahagia kan. diorg pun pandai :)

Cik Puan Fara said...

vote gamba no 3 & 4... adoiiii comelnyoooO~

gee ryder said...

pipi maryam dah londehla hehe

maya amir said...

baby mmg suke meniarap atas dada mommy / daddy die..rase warm kot..heheh..and she's sooooo cute:))

~LIZA~ said...

hahahaha! comel btol..