Pages

Tuesday, 1 February 2011

cuba anda..

cuba anda meletakkan diri anda di dalam situasi di bawah:

anda seorang yang suka bajet cantik dan hot terutamanya dengan suami anda. tapi sebenarnya selalu sedar diri, tak de lah cantik mana, hot tu jauh sekali.

di dalam dunia serba moden ni, anda selalu dilebelkan sebagai orang yang kahwin awal walaupon bagi anda sepatutnya anda kahwin lagi awal sebab gatal dah lama. eh.

pada suatu hari, anda di ajukan satu soalan

"kenapa orang cantik selalu kahwin lambat eh?"

apekah perkara pertama yang anda terfikir?

'amboih..nak cakap aku huduh la tuh'

-__-"

sekian terima kasih

1 comments:

gee ryder said...

balasla blk: org yg kawin lambat tu sbb tak laku takde org nak haha