Pages

Thursday, 11 November 2010

malam jumaat yang sepi

pada malam yang sepi pi pi
pak mat jual topi pi pi
topi pak mat koyak yak yak
pak mat jual tempoyak yak yak
tempoyak pak mat basi si si
pak mat jual nasi si si
nasi pak mat enak nak nak
pak mat jual anak nak nak
anak pak mat hilang lang lang
pakmat jual gelang lang lang
gelang pak mat patah tah tah
pak mat jual getah tah tah
getah pak mat putus tus tus
pak mat jual tikus kus kus
tikus pak mat lari ri ri
pat mat terus mati ti ti
pada malam jumaat at at
pak mat jadi mayat yat yat
pada malam sabtu tu tu
pak mat jadi hantu tu tu

bosan bangat malam ni. cerita dalam tv pon adalah sangat tak best. cerita hantu jer malam jumaat.

zaman-zaman dulu lagu kanak-kanak pon sibuk nak cakap pasal hantu. camno lah bila besar tak jadi penakut kat benda tak patut *ehem* tak kata orang*ehem* kata diri sendiri.

tapi ramai suka malam jumaat kan. ngehehe

selamat membunuh syaiton-syaiton kawan-kawan. (tertakluk kepada yang punya husband disisi dan yang sudah berkahwin sahaja)

nota tambahan: i bunuh nyamuk jer malam ni

4 comments:

~~zaa~~ said...

tak sempat nak bunuj syaiton malam tadi..ngantuks!!! :p


lagu pakmat yang best!!! zaman kecik memang tu la lagu paling best!!

~LIZA~ said...

gosh.. baru i sedar yg dah lama i tak nyanyi lagu pak mat tu. hahaha!

ederq said...

ala senasib!
tapi kenapa lagu i getah yang putus, pak mat terus mampus. hahaha

nieda said...

hehe..mlm jumaat mlm tadi..asal malam jumaat je 1001 kisah ada