Pages

Tuesday, 26 October 2010

buat ape semalam?

"u buat ape hari ni?"

"tak buat pape"

"tido?"

"tak tido pon, tapi tak buat ape-ape jugak"

huhu. semalam hari tak productive. dari pagi sampai malam bangun dari sofa hanya untuk solat, toilet, makan dan minum sahaja.

kemas rumah?

alah..husband tak de. so tayah kemas lah. hehe

basuh kain?

hari ni baru nak buat secara besar-besaran.

masak?

masak simple-simple sendiri mau makan

bihun ladna buruk rupa.

swim?

tak de orang teman. malas nak turun. lepas ni u dah kurang buzy wajib teman i hari-hari.

sampah husband dah buang sebelum dia pergi.

so memang tak productive la i semalam. dok chatting. dok stalked awek hot kat fb. blog walking.

jadi hari ni banyak lah kerja kene buat. dah janji ngan husband bila u balik nanti rumah bersinar-sinar macam ade 5 bibik dalam rumah. ngehehe. cakap besar tapi buat malas.

jom jadi productive hari ni! jangan malas-malas!

2 comments:

eMMe said...

malas ke farah ni? tgk cam rajin je...

Bai said...

cepat tunjuk perut besar mana dah. hahaha