Pages

Monday, 2 August 2010

teringin

petang ni bangun tido dengan nafsu yang mengarut. saya mimpi balik kelantan.

dan sekarang saya rasa nak makan

1. tepung bungkus
2. bungkus manis
3. lompat tikam
4. lompat tikam
5. lompat tikam

lompat tikam!

owh. tepung gomok jugak. jom balik kampung bie.

12 comments:

Ezzah said...

ahhh sedapnya!! teringin jugak terutamanya si lompat tikam! :D

~~zaa~~ said...

lompat tikam is my fevret ever!

Dong, Dia & Azra said...

kat Belanga ada lompat tikam. member2 kata sedap hingga menjilat sudu.

Cik Puan Fara said...

kakak i dl penah ngidam lompat tikam smpai nenek i kene tinggal flight sbb nk g cari lompat tikam tu.. nasib baik bile naik next flight tu, lompat tikam tu x basi lg.. selama sampai shah alam, selamat sampai dlm perut kakak i.. hahaha

Lady of Leisure said...

uwaaaaa... nak lompat tikam jugak..
:D

rynas said...

wah semua kuih muih yg enak dimakan ketika Ramadan..sedapnyer..

mrs.spicy said...

zaa: ore kelate mesti suka lah lompat tikam kan=)

mrs.spicy said...

izah; sebenarnya xde la gemar sangat. tapi rasa mcm nak makan.huhu

mrs.spicy said...

dong: tq. tq. tq. nanti boleh g cari kat belanga

mrs.spicy said...

rynas; tapi susah nak cari kat sini..huhu..g kg baru lah macam ni

mrs.spicy said...

lady: nanti u buat i makan=p

mrs.spicy said...

farah: kesian nenek u..sanggup tu sebab orang mengidam