Pages

Friday, 9 July 2010

tunjuk sikit dulu

selamat hari jumaat~

mula-mula, haruslah berterima kasih kepada jiran (gee dan suami. errr..dan juga aqeel yang nak salam ngan uncle peja jer. ngan aunty die tak nak =() yang meminjam kan troli, hehe

berjasa ni

lepas tu baru boleh tunjuk gambar lain.


tu je lah dulu. hehe. biasalah pagi-pagi jumaat ni orang penat. =p

nanti tengahari sikit kalo ade mood nak bercerita.

idok ler hebat, idok ler banyak mane. idok lah juge mahal giler.

tapi biasalah, i kan suka menunjuk kecoh.

weekend ni confirm pindah! meh-meh, datang rumah saya tolong angkat barang. hehe

3 comments:

mamalieyna said...

farah... dh siap mengemas umah baru roger2 ye..leh akak singgah..haha..bab nolong malaih pulok ye..=P...baik2 pindah randah..

Cik Puan Fara said...

wahhh seronoknyee..
wah byknyeeee, semua baru beli ke angkut yg sedia pakai skrg tu? nmpk mcm baru2, berplastik berkotak lg tu..
nnt share la kt kedai mane yg good bargain yer :)
kami pn dlm proses jgk ni..
klo boleh nk masuk before raye :D

Byzura Mj (By) said...

wa memborong nampak! :D.cepat pindah susun segala!!! :D. tapi ko tu jangan angkat2 benda berat k