Pages

Monday, 21 June 2010

puasa



assalamualaikum..

mari menghabiskan sisa-sia puasa ganti di bulan rejab ini.

semoga dengan berpuasa dapat menghilangkan nafsu makan pelik yang tidak boleh dikawal.

sejak minggu lepas saya teringin nak makan benda masin-masin. 2 kali kirim fries McD bila suami balik kerja. dah la large. dah la makan sorang-sorang. not good. not good.

makan nugget dan sosej ber keju juga memberi kepuasan macam klimaks dua tiga kali. eh. sopan.sopan. hari ni puasa. hurm. juga tidak bagus untuk baby dan diri sendiri.

moga-moga dengan puasa hilang semua keinginan itu.

tolonglah lepas ni teringin nak makan brokoli ke, tomato ke, susu anmum ke, kismis ke. kurma ke. badam ke. benda mengarut jugak yang jadi pilihan.

10 comments:

rynas said...

hheheh..biasalah tu nafsu ibu mengandung. Cuba lepas ni fikir makanan untuk bb pulak sure Farah tukar menu. Selamat berpuasa akak pun puasa jg baru first day ganti huhuhu

limauais said...

waa..awl pose.pektis nk poso blan ramadhan ke?hihi.

~LIZA~ said...

selamat berpuasa :)

Byzura Mj (By) said...

sila masak brokoli + mushroom cream nanti ok?? :D. jemput aku makan..hahahaha

alyyani said...

selamat mengganti puasa. alamak, tetibe nak lunch mcD nih ;)

mrs.spicy said...

wani; dokkkk..poso gati banyok lagi ni..hahaha

mrs.spicy said...

rynas; huhuhu..ni nafsu xberkai ngan baby ni..selamat puasa ganti.hehe

mrs.spicy said...

alyyani: heheh..nanti lunch g la cari mcd

mrs.spicy said...

bai: makanan sihat idok la pulok rasa teringin..hahaha

mrs.spicy said...

liza; tq.hehehe